GHOSTBUSTERS: AFTERLIFE - Official Trailer (HD)

Podijeli
Ugradi
  • Datum objavljivanja: 9. Pro 2019.
  • Everything happens for a reason. Watch the new trailer for #Ghostbusters: Afterlife in theaters next summer.
    Visit Site:
    www.ghostbusters.com/?hs308=youtubeorg
    Follow Us On Social:
    Ghostbusters
    Ghostbusters
    Ghostbusters
    Subscribe to Sony Pictures for exclusive content: bit.ly/SonyPicsSubscribe
    From director Jason Reitman and producer Ivan Reitman, comes the next chapter in the original Ghostbusters universe. In Ghostbusters: Afterlife, when a single mom and her two kids arrive in a small town, they begin to discover their connection to the original ghostbusters and the secret legacy their grandfather left behind. The film is written by Jason Reitman & Gil Kenan.
    Directed by: Jason Reitman

    Written by: Gil Kenan & Jason Reitman

    Based on the 1984 film “Ghostbusters”
    An Ivan Reitman film written by Dan Aykroyd and Harold Ramis

    Produced by: Ivan Reitman

    Executive Producers:
    Dan Aykroyd
    Gil Kenan
    Jason Blumenfeld
    Michael Beugg

    Cast:
    Carrie Coon
    Finn Wolfhard
    Mckenna Grace
    and Paul Rudd
    #OfficialTrailer #Sony #Ghostbusters #GhostbustersAfterlife #CarrieCoon FinnWolfhard #MckennaGrace #PaulRudd #Trailer
  • ZabavaZabava

Komentari • 24 027

  • AssistedCheif
    AssistedCheif Prije 54 minuta

    Legend has it that dart is still in the ghost trap

  • THE AMAZING SPIDER-MAN
    THE AMAZING SPIDER-MAN Prije 54 minuta +1

    Nobody:



    My reaction: "OH KEH" :)

  • Zakaria Shalih
    Zakaria Shalih Prije 55 minuta

    At least this is canon to ghostbusters 1-2 than 2016 one

  • PlainCandy
    PlainCandy Prije 55 minuta

    Im tired with sequels and remake , please hollywood make a great new Idea :(

  • Hawwaa
    Hawwaa Prije 56 minuta

    I was waiting for the music to drop...

  • Beefy Mario
    Beefy Mario Prije 57 minuta

    Meh

  • XTRAordinaryZG
    XTRAordinaryZG Prije 57 minuta

    I am gonna be honest. But I loved the 2016 reboot. And I was hoping that there would be the same cast from it. I guess not... I mean at least everyone got what they wanted... An all boys cast of ghost busters...

  • dwi desmawati amran
    dwi desmawati amran Prije 58 minuta

    Wowww

  • LillyLake
    LillyLake Prije 58 minuta

    The last film was 30 years ago? I didn’t even realise that!

  • [VUT]Padoru And friends
    [VUT]Padoru And friends Prije 58 minuta

    *plays the ghost busters theme song* who you gonna call GHOST BUSTERS

  • KH Lee
    KH Lee Prije 58 minuta

    That's one awesome teaser trailer. Now this IS the real Ghostbusters!

  • D
    D Prije 58 minuta

    My body is ready

  • Terry M
    Terry M Prije 59 minuta

    I hope this one not disappointing.

  • Grammer Natcis' hair are you're christmas present;

    This is how you bust ghosts, with no sjw bullshit. Definitely going to see this one.

  • Vincent Nacon
    Vincent Nacon Prije 59 minuta +1

    This gonna suck.... they're trying way too hard.

  • Resul Gjogaj
    Resul Gjogaj Prije 59 minuta

    Me: So i think this is not gonna bee

    Sony: Yeah but the kid from stranger things

    Me: Yeah but no

  • Marcus Reid
    Marcus Reid Prije 59 minuta +2

    Loving the callbacks to the cartoon series with Egon’s granddaughter’s hair and the Ecto-1 gunner seat. The trailer is perfect Goonies meets Ghostbusters, Goonbusters or Ghosties.

  • Larry The Fox
    Larry The Fox Prije sat

    Call in this kid - when you want to make stranger things the movie but in various forms like IT, ghost busters etc

  • The Raccoon says
    The Raccoon says Prije sat

    I think the last movie danced on the grave of the first two movies I hope this is better

  • Trevthehedgehog7
    Trevthehedgehog7 Prije sat +1

    Ghostbusters! They're back in town! ...I won't complete the rest of the reference, because chances are, nobody knows what I'm talking about.

  • Josie Park
    Josie Park Prije sat

    Why does every movie has to be so
    dark and unfunny?!

  • Elliott Blair
    Elliott Blair Prije sat

    This didn’t captured interest at all.

  • Lorna Swasey
    Lorna Swasey Prije sat

    Ytue go)owrrs og chtidt csn feel yhe vibrd

  • Hardik Sachdeva
    Hardik Sachdeva Prije sat +1

    Ant man catching Ghosts...


    Seems legit..

  • RIPLEYo_0
    RIPLEYo_0 Prije sat

    Lol

  • Frost D.H
    Frost D.H Prije sat

    I think i just saw the whole damn movie!

  • 1k subs with No vids

    How tf is Finn gonna Film in this and st

  • Josie Park
    Josie Park Prije sat +1

    These movies used to be fun, not anymore.

  • Monesh max Verma
    Monesh max Verma Prije sat +3

    Hit like if you already planned to watch it
    *Amazing trailer*

  • Noman Odysseus
    Noman Odysseus Prije sat

    Paul Rudd will be the Keymaster.

  • ufmg99
    ufmg99 Prije sat +1

    Stranger Things meets Ghostbusters 😒🙄

  • Debra Mcneary
    Debra Mcneary Prije sat

    First guys then girls now kids

  • geek freak17
    geek freak17 Prije sat

    Little kids messing around with very dangerous technology
    This movie is going to suck

  • Norman G
    Norman G Prije sat +1

    Dear hollywood: Please stop with the sequels already.

  • Neowulf
    Neowulf Prije sat

    If the CGI ghost of Harold Ramis appears in this I'm gonna throw up!

  • What Name
    What Name Prije sat

    way better than the last DMB FEMINIST oriented movie!!

  • Sando Rito
    Sando Rito Prije sat

    All the classic is coming back
    Yeeeee

  • 1k subs with No vids

    Yep

  • FREE MOVIE ONLY
    FREE MOVIE ONLY Prije sat

    Omg is this real!!!!?????

  • Kumar Nair
    Kumar Nair Prije sat

    Come-on why they have to ruin a classic second time in a row !! First they made this movie into a chick flick now it's pg for children ... I still watch the og nothing can beat that

  • FEST _
    FEST _ Prije sat

    If there something strange. In ur neighborhood. Who u gonna call? Finn Wolfhard! 🎶

  • Dragon Da Man
    Dragon Da Man Prije sat

    Wow I’m liking the new trailer for stranger things season 4

  • Koolk
    Koolk Prije sat

    1:16 those jingles are from the trailer of Star wars, just a different pitch. Hmm🤨

  • Will G. Forrest
    Will G. Forrest Prije sat

    How is this connected to the first 2?

  • Will G. Forrest
    Will G. Forrest Prije sat

    Well this is definitely not a comedy, more like an action adventure thriller.

  • Micheal Watts
    Micheal Watts Prije sat

    "Hasn't been a Ghost in 30 Years" Well I guess the 2016 movie was cut from Canon or anything really.
    What's this I see? 232k Likes and only 14k Dislikes? BUT THAT'S IMPOSSIBLE! Men watched this, and their is a young female lead who is the granddaughter of one of the Ghost Busters! Men are supposed to HATE female leads! ... ok Sarcasm over I actually am looking forward to this movie, because it's a "Passing the Torch" kind of movie.

    • Boxy Brown
      Boxy Brown Prije 59 minuta

      The last Ghostbusters movie was more in its own universe. This one is supposed to be in the original universe.

  • Iggy Diamz
    Iggy Diamz Prije sat

    So, let me break this down, the main protagonist of this movie is Egon's son...
    or grandson?

  • Chopped Suey
    Chopped Suey Prije sat

    Looks dope.

  • Super NFS Kid
    Super NFS Kid Prije sat

    Why women again???

  • Danny Hustle
    Danny Hustle Prije sat

    That stranger things kid ruin this movie

  • Brutal Noodle
    Brutal Noodle Prije sat +4

    this is already infinitely better than Ghostbusters: Dumpster Fire

  • VooDooMan42069
    VooDooMan42069 Prije sat

    YOOOOOOOO!!!!! This just made my day, I litterly cried tears of joy. Always loved Ghostbusters. The original that is.

  • Rodrigo Andres Vasquez

    Strangers things the movie 🍿

  • Miqueas Valdevenito

    AND THE SONG????

  • Alex Oneill
    Alex Oneill Prije sat

    yeah. nah.

  • Kyotra
    Kyotra Prije sat

    Let the feminist salt flow.

  • TORATORATORA
    TORATORATORA Prije sat

    Finally no feminist garbage in this franchise

  • Legion Fires
    Legion Fires Prije sat

    Wow a half teenager knows how to drive wow😮

  • Rueben C
    Rueben C Prije sat

    This actually looks cool and new

  • ACE A
    ACE A Prije sat +12

    When women can’t revive a franchise... but children can